Men satan i gatan.... :)

Vad har hänt? Två inlägg inom loppet av en vecka?! Måste vara ett rekord för mig alltså :p
Igår och idag var det jobb på schemat. Mycket trevligt må ja säga. Alltid trevligt å bryta av pluggandet ibland med något annant. Annars är det jäsiken lätt att man bli extra snurrig i skallen.

Våren verkar ha hittat hit, bara den här veckan syns det markanta förändringar i omgivningen. För varmt med dunjacka och tjocka täckbyxor. Känns som om vår vintern som vi har längtat till bara har POFF försvunnit.... han den ens komma hit innan den försvann?

Tankarna i huvet bara snurrar på mig:
* skola
* jobb 
* bebis


Jag vill ju hinna klart så långt det går med skolan innan h*n kommer ut, jag hoppas och ber att jag i alla fall hinner klart med praktiken. Vad gäller jobb så kommer det nog inte bli så mycket mer jobb för min del nu, ska ju som sagt ut på VFU nu i fem veckor och efter det är det ju som inte så långt kvar innán beräknad förlossning.

Bebisen tänker jag på varenda dag <3 Varje vaken stund... till och med när jag sover. Den är så allert och verkar redan nu gilla att vara med och kan ge mig en spark när jag och Peter pratar med den. :) Å vad vi längtar efter dej!!! <3

Nu måste jag vara effektiv och skriva lite mer på min dokumentation.
Ha en bra helg nu allesammans!
xoxo/ Claudia
                                 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0