Jobb dag idag :p

Yes box, idag vare jobb på schemat, tillsammans med världens bästa cludden! <3
Jäsiken vad roligt man kan ha när man vi får jobba ilag, har nog skrattat mest hela dagen :p
"spänn fast dej" eller va var det du sa? :D
Kör mot enkelriktat, fast det var ju ingen fara för vägen var så pass bred ändå så jag fattar inte riktigt varför den var det. Irra bort mig i ena stugan som vi skulle städa, det var väldigt svårt att loklisera sig. Slarvar bort nycklar, som vi senare hitta igen, dödar en spindel med hjälp av damsugaren från tidigt 1800-tal :) ja huvva vi vet hur man har roligt på jobbet ialf! :)

Väl hemma så blev dock Claddan super trött, surra lite med sambon men sen gatt ja lägga mig och sova en stund. Sov i ca 1 ½ timme tror jag, så jag var verkligen sleten. Men efter lite skönhetssömn så är man på topp igen :)

Har suttit och läst lite härlig student litteratur på kvällkvisten och kan ju ta och meddela omvärlden: Jag har inte blitt nå kolkare av det!
Huvva, det snurrar så mye saker i skallen på mig att allt bara är en enda röra! Nu börjar jag förstå vad du menar Sera när du säger att när en tenta närmar sig så blir helt plötsligt städning, diskning och annat som annars är riktigt tråkigt, riktigt roligt för man slipper tänka på tentan...

Hmm ja ja ska väl ge mig en lite klapp på axeln och fortsätta med min älskade litteratur.
Önska mig lycka till!



Xoxo/Claudia


                             



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0