31 dagar kvar

Lite förberedelser då:
Vi har fräschat upp bilen inifrån så det inte ligger en massa rat och hundhår som flyger i hela bilen när vi väl ska in till BB :) + att bilbarnstolen ska installeras innan vi åker in... eller ialf finnas tillänglig i bilen.
I helgen ska jag plocka bort alla cd skivor i skivstället och ställa ner i förrådet, flytta på min byrå så vi kan ställa in spjälsängen :D ska bli spännande, allt blir nog ännu mer verkligt då den står på plats.
Vi har även packat BB väskan nu med kläder till oss och så klart till bebisen :) så nu är vi redo att ta emot dej när som helst!

31 dagar kvar till beräknad förlossning... <3
Härre gud jag är gravid i 8:de månaden... för 4 månader sen kändes det som en evighet, och nu är jag där.

Nä nu må ja nog lägga mig snart så jag orkar upp i morgon.
Ha det så bra allesammans!
xoxo





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0