28 dagar kvar eller 35+6 veckor

Bebisen lägger fortfarande på sig ungefär 28 gram om dage.
Den väger kring 2,7 kg och är ungefär 47 cm lång.
Vid den här tiden kan du eventuellt känna att bebisen rör sig
nedåt och trycket i den nedre buken ökar.

I slutet av denna vecka (vecka 36) anses du vara
fullgången och bebisen kan i princip födas när som helst från denna tid.

Ja vi kan väl säga så här... jag har börjat min nedräkning :)
 Igår fick vi äntligen spjälsängen på plats, det tog lite tid men efter mycket om och men så är den
äntligen på plats. Känndes lite konstigt i morse när jag vaknade och den stod där. Det enda som fattades var lill hjärtat. <3
Tusen tack för spjälsängen svärmor och svärfar, bebisen kommer att sova så gott i den!

Idag hade vi tänkt att tvätta bilen, men nu börja det ju att små snöa så jag vettå tusan hur vi gör :)
Jag har då kommit på en annan sak som måste fixas i alla fall så vi går inte direkt göralösa i detta hem, he he
Bilstolen och basen ska instaleras in i bilen så det kan ju vara något att faktiskt tänka på, eller som jag skrev tidigare, ialf ha den i bagage utrymmet på bilen så den är med oss.  Bebisen tackar så mycket för bilbarnstolen och basen faster Madde, farbror Mats och kusiner!

Vi fick även en jätte söt gröt i form av en flisoverall i grönt och vitt av svärfar, svärmor, faster, farbror och kusiner, super söt! Vi kan inte tacka er nog! <3
Den är nu nedpackad i BB väskan.

Nä nu måste jag renskriva lite så jag inte behöver göra det i veckan :)
Må gott allesammans!
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0