25 år

Japp, då var man halvvägs till 50 då :p
Eller 25 taggar som syrran så, haha. Vilket som så har jag haft en super bra födelsedag.

Men firandet började redan på påsk afton tillsammans med mamma och pappa, fick en ny digitalkamera av mamma, pappa och syskon :) mycket behövligt då min gick sönder i sommras. Öppnade även paketet som mormor och morfar skickat med posten ett armband och halsband. Passade mig bra :) <3

Ida klev hjärtat upp och gjorde i ordning födelsedags frukost till mig, ett glas juice, en macka, stekt bacon, prinskorv och ägg serverades. En tradition som familjen Decker har haft så länge som jag kan minnas, har vi även anamat i familjen Bergström/Decker :D

Efter det stack hjärtat i på åsen och utfodrade hundarna för att sedan sticka iväg och träna med chrille. Väl hemma igen så gick de på ica och handlade lite och när de kom hem hade hjärtat med sig enbukett blommor till mig <3

Första besöket fick jag av Camilla, Andreas, Natalie och Emil :) Söt ungen Natalie sjöng "ja må du leva" så hjärtat bara smälte <3 Sen vankades det tårta, kaffe, saft, kakor och present öppning så klart.
Fick en jätte bra present av dem, 10 nr av tidningen "vi föräldrar". Skit bra om ni frågar mig. Har tidigare bara skummat igenom olika barntidningar när jag väntat i väntrummet på HC, men efter att ha läst tidningen jag fick idag så längtar jag redan efter nästa tidning :) Så tusen tack älskade ni! <3

Andra besöket blev av svärfar som kom själv då svärmor var lite dålig så hon stannade hemma. Fick en fin skål och en fin duk av dem. <3

Tredje besöket fick jag av svägerska med barn och en kasse med presenter :)
Fick ett paket med blöjor för nyfödda, baby olja, våtservetter, zinksalva, duch och tvål grejs till bebisen, nursing pads och tops till bebisar. Hur bra som helst, jag har tänkt länge att jag ska inföskaffa det men har fått ångest då det finns så mycket att välja på och jag vet inte vad man ska ha.
Så tusen tack! <3

Nu ska jag nog gå och lägga mig och vänta på nästa stora dag, när det blir vet jag inte men det blir den dagen lill parveln tittat ut om kanske en 4- 5 veckor :p

KRAMAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0