Första uppgiften klar :)

Ja så har jag överlevt första uppgiften :)
Var faktiskt inte så hemsnkt som jag trodde. Men jag har min mamma att tacka för att jag klarade den. Hon hjälpte mig att förstå uppgiften. Å det är jag tacksam för :)

Något annat nytt?
I måndags (5 sep) började älgjakten. Fick klara mig utan P i sammanlagt 2 nätter. Dom andra så åkte jag upp till stugan å var där å fixa med uppgiften. Men jag gatt ju ner på byn varjedag å ladda mobilen och datorn.  Dom fick  3 älgar denna vecka. En kalv blev skjuten för våran tik! Mycket roligt! :p

Nä duchen nu, byta sängkläder å sen sova!
I morgon äre sveg träffa T och bilbesiktning som gäll :)

Ha det gôtt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0