det stormar ute....

typ ialf... det här är 3 dagen med blåst!
Börjar bli lite le på dom eviga kastvindarna. Men men, snart borde det väl ändå ge sig?!

På fredag kommer mor och far hit, ska bli skoj. Var ett tag sen dom var uppe i fjällen nu faktiskt.
Så vi hoppas att vädret är på våran sida.
Jag ger vädret till ikväll att ändra på sig, annars får jag göra en solskensdans på kvällskvisten.

Vad händer annars då?
Har varit "ledig" i 3 dar nu, men i morgon ska jag iväg och jobba + hela nästa vecka. Me like! :)

Nä nu ska jag nog diska lite och stöda undan lite dôs som ligg överallt.

Ha det toppen!

en kall vinter morgon i Hede
"I was waiting for so long
For a miracle to come
Everyone told me to be strong
Hold on and don't shed a tear

Through the darkness and good times
I knew I'd make it through
And the world thought I had it all
But I was waiting for you

Hush, loveI see a light in the sky
Oh, its almost blinding me
I can't believe
I've been touched by an angel with love"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0