Dag 02 - Din dag

Min dag?
Ja, jag klev upp kl 07:26
Åt lite frulle, ägg, macka och mjölk med flingor.
Fick ett sms av underbara Cludden som undra om jag ville hänka på en åsen promenix. Å det ville jag ju så klart ;)
Men först plockade undan alla kläder som hade tvättats igår.

Kasta in mig och Hera ,hunden, i bilen och brumma upp på åsen till Camilla och lilla Emil.
Vi gick och pratade på om allt och inget, så vips så hade vi gått hela åsen rundan.
Följde med in och blev bjuden på hembakat mjukbröd och en kopp te. Fick sedan sytta lill smulisen Emil och känna vad stor han har blivit. Go knulen där! <3

Sen åkte jag hem och duschade och efter det var det dax att jobba 12:00-16:30. Me like :)
Träffade Malin G på vägen hem från jobbet, hann dock inte prata så mycket med henne men lite ialf.
Sen fick jag besök av Mr Hedmark, vi satt å surra om mitt möte som jag skulle ha haft i fredags men som inte blev!
Lagade mat till mig och hjärtat,lax med potatis, morot och sås, diskade undan och dammsugde lägenheten.

Nä nu ska vi käka middag.
Så på återseende :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0