Tjohooooo! :P

Första dagen är gjord och klar :p
Visserligen så var det ju inte någon "riktig" skol dag.
Mest en massa nyttig information om kursen i sig och olika, också viktiga, namn, sdresser och tele nr som vi fick skriva upp :) Huvet bara snurra med information när dagen var över.

När kl var 12 så åkte jag hem. Dom flesta andra i min klass gick med kåren och käkade lunch. Men jag var ganska trött och sleten så jag åkte hem i stället. Min pappa var så snäll och skjutsa mig till min första skoldag :)
Så när all info var slut så åkte vi hem å fixa med bla bilen som tydligen behövde byta en lampa som var viktig att ha :p

Nä nu ska jag sova!
najty najty :p


Så glad var jag när första skoldagen var slut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0