Njo jag är seg..... :p


Happ då var det återigen super länge sen jag var in hit å skrev....
Men vad kan jag säga?
That´s me :p

Vad har hänt då?
Jag har jobbat i sommar, men även hunnit med en resa till paris med hjärtat och hans familj. Åkte en måndag och kom atth på fredagen. Super härligt ställe det där.
Sjukt myye att se på, uppleva, ja bara vara där var härligt.
Så är det någon som funderar på att åka dit.
SLUTA med det! Bara åk iväg!
Vi måste nog åka dit en sväng till för det var som sagt myye att kolla på som inte hinns med på 4 dagar.

Efter våran resa så var vi i byn under helgen. För att sedan dra vidare mot kusten, Sundsvall, och hälsa på mina föräldrar. Där var vi i 1 och en halv vecka. Mycket trevligt! ;)
Sen var det tillbaka till verkligheten. Trevligt det oxå, missuppfatta mig inte.

Förra veckan fick jag hem ett brev... där det stod att jag kommit in på mittuniversitetet, Förskollärare i Härnösand :P Så nu börjar ett nytt äventyr för mig, som ska vara i 3 ½ år.
Visst, klart  att jag är nervös. Men samtidigt så är det ju lite spännande. På ett pirrigt och bra sätt så klart.

Nä nu ska jag kolla klart på True Talent.
Må gott
xoxo/ Claudia ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0