Nervös!

Jopp det kan ni skriva upp!
Vet inte varför, men det är väl för att det är något helt nytt som ska hända.
Som i slutändan kommer att bli bra.

Jag åkte från Hede ungefär vid 11 tiden var framme lagom till 14,00.
Åkte till Sara å plocka med henne till birsta.
Där hade vi det riktigt trevligt. Käka lite lunch och kolla på kläder och några saker som jag behöver inför skolstarten i morgon. Sen gick vi in på själva IKEA och shoppade loss.
Det är bra det där IKEA ;)

Har suttit hemma i mitt rum och läst i böckerna inför tisdagen. För då börjar det på riktigt.
Start kl 08,15-19,00!
Ja det är en lång dag men sp blir det kanske om man pluggar på distans.
Mycket som ska hinnas med på en vecka.

Nä nu ska jag läsa lite till och sen blire sova.
God natt!
xoxo/Claudia




Kommentarer
Postat av: Hubbsan

Lycka till ♥♥♥

2011-08-28 @ 22:39:46
URL: http://hubbsan.blogg.se/
Postat av: Jag

Tack så mycket Helena! <3<3<3 :)

2011-08-29 @ 22:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0