känns lite så där

Ja jag vet inte om det kanske är en förkyldning på G eller va det kan vara.... känner mig lite trött och seg i kroppen. Aja det går väl om sig så småning om.

Nu när jag ändå är inne på som sånt känns konstigt så kan jag ju tillägga att det ska bli  SUPER konstigt att vara utan mitt <3:a  i ett par dagar... Känns inte alls bra!
Tur det bara blir en vecka i månaden! Annars hade jag nog blivit riktigt galen!

Idag fick jag äntligen 2 av mina efterlängtade böcker, väntar fortfarande på min 3:dje men den kommer förhoppningsvis i morgon. Suttit med datan och försökt att fixa med CSN......
Tro mig jag blev nästintill gråhårig på köpet!
Fick göra om allt ca 30 ggr! Inte glad kan jag lova!
Men nu tror jag att det ordna sig.
HOPPAS HOPPAS HOPPAS!

Nä nu ska jag sova.... ha det bra!
xoxo/Claudia :p

                             Nike lilla go gummsan min! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0