Dag 09 - Denna vecka

Hoppsan studdsan.....
Den här veckan har varit ganska stillsam.

Måndag: Vaknade kl 07:00 klev upp käkade frukost var ute med hunden på en lång promenad och drack sedan kaffe med svärmor... Sen tränade vi lite styrka.

Tisdag: Vakna ungefär samma tid som på måndagen klve upp käka frulle och gick ut med hunden. Drack lite kaffe med svärmor igen :) Sen gick jag till världens bästa Camilla!
Smukades lite med lill killen Emil som sedan somnade i min famn :p Mycket trevligt måste jag säga. Vännen min bjöd på kaffe och fika bröd. Men eftersom jag slutat med läsk, godis, kakor och dylikt så smakade jag aldrig på fika brödet. Det såg dock väldigt smarrigt ut :) cycklade ner på affärn och handlade hem lite mat. Fixade med det och sen bar det iväg på träning efter middagen :)

onsdag: Klev upp 06:00 (var ovanligt pigg idag :p) käka frulle och klädde på mig promenad kläderna och gick ut med hunden:) drack kaffe med svärmor och surrade om allt och inget.
Gick hem och duschade, käka lunch förberedde lite inför middagen träffade Torbjörn en sväng och sen stack jag iväg på jobb.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0