Mysig promenad med mina favorit flickor :)

Då var man hemma igen, har varit ute i det vackra vädret med Camilla och Natalie nu. Med oss hade vi lite fika (choklad :p) och läkerol. Mycket mer än så behövs inte, he he.
Men brrrrrrrrr vad kallt det blev på vägen tillbaks till bilen, det blev isande vindar, fasiken man kunde ju nästan tro att man hamnat i sibiriern.....
Men det är ju så skönt när man kommer in efter en riktigt lååång promenad och man känner hur kinderna sakta men säkert börjar bli varm. Då kan man känna sig nöjd!

Idag kom min syster och hennes lilla son hem till sundsvall, hon bor annars i stockholm, och i morgon så åker jag och älsklingen min hem. Var ca en och enhalv månad sen jag träffa dom. Leo har ju hunnit bli hela 3 månader ju. Så det är stora grabben nu :)

Nä nu måste man kolla in om det finns nå jobb i denna kommun...... Önska mig lycka till.

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0