Sommartid

Ja då har vi övergått till sommar tid igen... blev så fundersam i morse för jag visste inte om telefonen ändra sig själv eller inte? Dagens i-lansdproblem eller vad? Men vad äre för väder vi har? Om jag hade legat sövd i några år och skulle vakna nu så skulle jag tro att det var i mitten/slutet på April nu inte mitten/slutet av Mars...

Igår var det 30 års kalas i viken, mycket trevligt. Blev en tidig kväll för oss då Peter ville hem redan kl 21:00, men stackarn var gris trött. Hade hållt igång sedan kl 13 hos Grinde å sedan drog mô iväg ett gäng på skalet för lite afterski. Blev där till tjugo i fem ungefär sen åkte vi till viken som sagt för å fira Pär som fyllt 30.

Må säga att det var den godaste renskaven jag ätit på länge!

I morgon är jag 33+0 känns helt ortoligt vad tiden bara rinner iväg. Läste på  babygruppens hemsida att:
Barnet är ca 44cm från topp till tå och väger ca 2,3kg. Nu kan barnet själv bekämpa lätta infektioner med sitt immunförsvar. Utrymmet minskar för varje dag och barnets rörelser blir större och långsammare. Helt otroligt om ni frågar mig, från ett litet embryo till en självständig individ.....

Nä nu må jag skriva lite i skolarbete känner jag.... har ingen lust men vad gör man?
Må gott/Claudia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0