oppps.....

Ja jag vet jag är en rikgit segis! :)
Nu var det ett tag sen igen, jag skyller detta på mina studier.
Har haft en skitrolig kurs nu, bild. Å vad jag har njutit så roligt det har varit. Har ju alltid gillat att måla och rita men nu gillar jag det ännu mer. Det jobbiga är väl själva dokumentationen som ska göras till... men men lite mothugg ska man väl ha? :p

Nu har jag ingen innevecka förns vecka 19 igen, för nu på måndag ska min klass utt på våran första verksamhetsförlaggda utbildning. 5 veckor ska vi ha, ska bli skoj :)
Jag hoppas att jag hinner göra klart den innan bebisen vill komma. Men jag har pratat allvar med den och jag tror att den är med på noterna, ha ha.

Har nu gått in i vecka 33, eller ja 32+3 så sakta men säkert börjar det närma sig, även om den mer än gärna får vara kvar i några veckor till. Var till barnmorskan i måndags, allt såg så bra ut, barnet verka växa och frodas precis som den ska. Så då är vi nöjda <3 Det bästa den vet verkar vara när vi pratar eller sjunger till den och när den får mat. Då bonkas det och sparkas utav bara den.

Nä nu ska jag hoppa i jobbkläderna och göra ett pass 9-16.
Må gott allesammans och skulle jag vara seg med att skriva så säg till Marina :)

KRAMAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0