seg propp, jag vet :)

I fredags blev våran älskade Julian 12 veckor gamal, på fredag blir han 3 månader.... tiden bara rinner iväg. Känns som nyss vi kom hem med han, hem till vårat nya liv. Nu undrar jag vad jag gjorde innan jag fick honom, vad gjorde jag med dagarna? :)

Livet som mamma är underbart! Jag älskar varje minut av det, Julian är så snäll och sover nästan hela natten, vaknar en gång per natt av att han vill äta men sen somnar han oftast om igen. Det är så skönt nu när ammningen funkar precis som den ska, nu kär vi bara med amning utan någon ersättning, han behöver den absolut inte för han växer som ogräs ;)
Det bästa han vet är att mysa med mamma och pappa <3 och det är det bästa vi vet.

Älskade barn, du är det bästa i vårat liv och vi älskar dig så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0