<3

Jag spricker snart, så lycklig är jag! :)
Jag har Peter, mitt livs kärlek.
Vi har tillsammans Julian, glädjen i vårat liv! <3
Vi har våra vänner, våra familjer ja vi har allt vi kan önska oss!

Lill pruppen våran bara växer och växer, i fredags blev han 3 månader...
3 månader! Helt knasigt vad tiden flyger undan. Han har börjat "prata" och har mer kontroll på sina armar och ben. När han var nyfödd hade han storlek 44 på byxor och 50 på body, idag har han 62 i body och byxor... kollade på bilder från när han var nyfödd till nu, helt otroligt vilken skillnad.

Han är världens bästa son som charmar alla som träffar han :p

                                      

                                     Far och son, Älsklingarna i mitt liv! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0