Ledig dag

Ja det är verkligen behövligt efter denna mardröms tenta!
Usch och fy vilken ångest jag fick efter att jag lämnat in den, hade min allra första tenta igår... och det känndes i kropp och själ vill jag lova!

Men men, idag har varit en riktig slappar dag, sov morgon till halv 10, sen bara slöat på hemma hos mamma och pappa. Men det behövdes vill jag lova. Så nu är man fit for fight igen :)

Annars då? Jag hoppas, håller tummar och tår att min älskling kan komma till kusten idag.
Det är ju något snöoväder i härjedaln nu tydligen, eller ja ialf i Hede :s
Det OGILLAS skarpt! Vill ju träffa han idag! Vi har redan varit borta från varandra tillräckligt länge!
Men å andra sidan så vill jag ju inte att han ska ge sig ut på vägarna heller om det är storm...
Vi får se vad det blir innan natten är här.

Nä ska strax åka med mamma in till stan och köpa stödstrumpor och kolla på H&M om de har svarta mamma strumpbyxor till mig :p håll tummarna!

Vi hörs en annan dag!
xoxo/Claudia

Kommentarer
Postat av: Katarina

Stödstrumpor!!:D

2012-01-12 @ 18:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0