Påskafton 2012

Påsken började vi fira i torsdags med en taco och pizza buffé nere på campingen tillsammans med Camilla och Andreas, mycket gott och trevligt! :) När vi ätit klart komm mamma och pappa dit och bjöd öl och cider för de som kunde dricka det och en sprite till mig :p väldigt trevligt.

Vi har haft det så mysigt  tillsammans med föräldrarna mina med grillning, tårttillagning, vagnfixning och påskbuffe, promenixer och tidigt födelsedagsfirande för mig :) En aldeles härlig påsk om ni frågar mig. <3

Idag när jag och mamma höll på med en smörgåstårta så plinga det på dörrn och snacka om en glad överraskning när jag upptäcker att Tina står där på andra sidan! :) Kommer inte ihåg när vi träffades sist men jäsiken vad roligt det var att träffa dig igen! Känndes som att det inte alls var nå länge sen, men så kan det vara med vissa kompisar, vissa kan det gå flera år innan man träffas och det märks inte. Andra glider man ifrån.
Förhoppningsvis så träffas vi i sommar. <3

Kan för övrigt meddela att det är 36 dagsar kvar till beräknad förlossning.... det börjar närma sig :)

Glad påsk på ek nu!
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0